Koen geniet op Terschelling

De familie Ormel stuurde ons een leuk verslag van de wensvervulling van Koen

Ons weekend begon op vrijdag 1 juli. Na even rijden kwamen we in Harlingen aan bij een mooie grote boot met een heel mooi restaurant aan boord. Het was erg gezellig op de boot. Na ongeveer 2 uur varen, kwamen we op Terschelling aan bij een heel mooi hotel, ‘Oepkes’. De kamer was heel gaaf en we hadden uitzicht op de vuurtoren! ’s Avonds zijn we heerlijk uit eten geweest bij restaurant ‘Storm’. Wat een verwennerij! Koen heeft genoten van zijn heerlijke uitsmijter.

Zaterdagochtend hebben we fietsen gehuurd en zijn we naar het strand gefietst, zo’n 7,5 kilometer naar het noordoosten. Hier was het heel mooi en Koen heeft veel met de schep gegraven. Een tunnel zo diep dat hij bij het water kwam. Hij was hier erg trots op. Bij de strandtent hebben we gezellig gezeten en lekker geluncht. Daarna is hij weer teruggefietst op z’n stoere mountainbike. ’s Avonds zijn we uit eten geweest, wat gezellig en lekker!

Zondagochtend hebben we na het ontbijt boten gekeken in de haven en hebben we lekker lang op het strand gezeten. Het was lekker weer en Koen is weer druk geweest met zijn schep! Daarna hebben we fijn gezeten bij een restaurant aan het water. Toen we daar na de heerlijke lunch weer weggingen, zagen we dat ons plekje aan het strand bijna onder water stond, het was vloed! We zijn nog even het dorp in geweest en Koen heeft een mooie vlieger gekocht, in de vorm van een zeemeeuw. Na even uitrusten op de kamer hebben we weer gezellig gegeten.

Maandagochtend hoorden we dat de veerboot niet ging in verband met de boerenprotesten. Koen was heel blij, kunnen we nu op het eiland blijven? Later die dag waren de havens weer open en begon toch onze terugreis. Met heerlijk weer op de boot was dat ook geen straf!

Het was één en al genieten, op de boot, het eiland, hotel, uit eten gaan. Het voelde als een warm bad. Even wat zorgen achter ons gelaten en heel bewust als gezin van elkaar genoten. Wij gaan hier nog lang van nagenieten! Wij zijn jullie enorm dankbaar, bedankt!