
Het betrokken gezin heeft een mooi gedicht geschreven voor deze wens. Lezen jullie mee?
Wat een onvergetelijke dagen!
Een wens mocht worden bedacht,
Maar wat Tom en de andere jongens mochten hadden ze niet verwacht!
Zelfs niet durven dromen, dat hun deze mooie ervaring mocht overkomen!
Op maandag zijn wij vertrokken,
En eerst naar Duinrell getrokken.
Na botsauto's, glij en achtbanen
Konden we ons smiddags in Tiki bad wanen.
Moe en voldaan,
Mochten we naar een hotel in Zandvoort gaan.
Opstaan voor een heerlijk ontbijt en een bijzondere dag,
Wat kijken wij uit naar de gezichten met een grote lach!
Want dat die zou komen, hoefden we niet over te dromen.
Op naar het circuit; die gave racebaan.
En zie daar die gave en snelle auto's eens staan?!
Een porce 911 en Mercrdes AMG,
Doen wel als snelle auto's mee!
En dan krijgen de jongens zelf de sleutel in de hand,
De stoel nog even in de juiste stand.
En dan; de jongens zelf achter het stuur,
wat een fantastisch avontuur!
De voeten op het gas,
Alsof het niet eens de 1e keer was!
Glimlachen van oor tot oor,
Daar zijn deze dagen voor!
Een onvergetelijke ervaring rijker,
Voor de jongens om te rijden maar ook voor de ouders als kijker!
Want wie kan er zeggen dat je 1e rijervaring in een porche of Mercedes is?
En dat zelfs op het circuit van Zandvoort, dat is niet mis!
We hebben allemaal ontzettend genoten!
Welk kind wil jij gelukkig maken?